Fem skridt til at øge mennesker Power i din virksomhed

Tage nogle dristige skridt og hjælpe dine medarbejdere og samarbejdspartnere åbne op til reel ændring og hjælpe dem med at begynde at tænke igen til på længere sigt. Send en besked, at du er klar til at forpligte sig til nye former for tænkning, og at det omfatter en forpligtelse til succes af medarbejderne i de skiftende arbejdsplads.
1. genoverveje din virksomhed vision.
En vision erklæring bruger fremtid til at analysere nuværende. Det skal have en besked at alle fra den administrerende direktør til receptionisten til dine freelance medarbejdere kan forstå og omsætte til praksis dagligt. Vision er den kamp, der lyser brand potentiale i mennesker. For at gøre sit job, skal en vision være langsigtet, meningsfuld i en menneskelig sammenhæng og appel til en højere formål. Gøre flere kladder af din vision og formidle dem til folk, der har udtalelse du værdi inde i din virksomhed og ud.
Spørg dig selv og andre disse spørgsmål:
Fører vores vision til handling?
Hvad vil dine gæster være på udkig fra din virksomhed?
Kan du leve med denne vision? Er du villig til at handle i overensstemmelse med det, selv hvis gange får hård?
2. afsætte mere tid til forvaltningen af mennesker magt.
Folk problemer synes kun at fange vores opmærksomhed i tider med krise. Give dem den tid, de fortjener ved at etablere regelmæssige månedlige personalemøder drøfte HR spørgsmål kun.
Prøv denne øvelse: ledere vurdere effektiviteten af hver medarbejder på en simpel skala fra et til ti. Medarbejdere du sats 4 eller nedenfor er helt klart ikke at gøre det på din arbejdsplads. Tage skridt til at flytte dem inden for virksomheden eller hjælpe dem med at flytte ud af selskabet inden for de næste 30 dage. Medarbejdere du sats 8 eller højere bør have løbende ledelse udviklingsplaner – de er din superstjerner. Tilbringe mere tid med disse mennesker end nogen andre. Kontroller, at de vide, hvordan du synes om dem og læg dem i coaching programmer være sikker på de fortsætter med at udvikle.
3. start en 360 graders ydeevne revisionsproces.
Ansatte har gennemgået ikke kun af deres vejleder, men af deres peer-gruppe så godt. Gør disse anmeldelser valgfri for det første år, men obligatorisk for medarbejdere, der skal anses for kampagner.
En advarsel: Det tager mindst 6 måneders forberedelse til at indføre en 360 graders revisionsproces effektivt. Vis medarbejdere evaluering materialer du har til hensigt at bruge op foran. Uddanne medarbejdere sådan acceptere negativ feedback ved at give dem et system til at tage det ind og behandle det før du reagerer. Også uddanne medarbejdere til at give feedback, er arbejdsrelaterede og objektiv med faktuelle eksempler ikke følelser.
4. har medarbejderne gennemgå virksomheden.
Spørg medarbejderne til at holde Firmaet op mod sine egne standarder. Gøre denne undersøgelse årligt og kontrollere udviklingen over tid.
Spørg dig selv og andre disse spørgsmål:
Gør virksomheden gang tale om sin vision og værdier? Er management medarbejdere rollemodeller for etisk adfærd? Tager du genveje med sikkerhed? Vil du opfordre ærlighed i rapportering eller du skyde budbringeren?
5. Opret handlingsplaner for den enkelte bundet til din vision.
Oprette en direkte forbindelse mellem medarbejder aktioner og virksomhedens vision.
Overveje denne proces:
1. udvikle en mere specifik mission statement fra din overordnede vision, ved at definere dit fokus til hvilke markeder du tjener og afbalancere dine forpligtelser til kvalitet, værdi og service.
2. Bestem faktorer nøglen til virksomhedens succes og fokus på bestemte, men på lang sigt, mål på disse områder.
3. Opret årlige corporate mål relateret til dine mål.
4. har hver afdeling manager udvikle afdelingen mål afledt af virksomhedens mål.
5. efter resultaterne af 1-4 og spørge hver enkelt medarbejder at udvikle individuelle mål relateret til hans eller hendes afdelingens mål.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *