Kan Point of Sales systemer virkelig forbedre min kundens besøg?

Du kan antage, at din gæsts oplevelse på din restaurant kan forbedres ved et punkt af salg system. Måske skulle du ikke engang selv af det. Faktum er imidlertid, at en god pointe i salg system kan drage erfaringer af dine gæster.
Så ofte forsøger sælger at fokusere din opmærksomhed på fordelene ved deres produkt med hensyn til dine interesser. Men hvad med din kundes interesse? Skulle du også være bekymret om, hvordan du installerer et punkt af salg system kommer til at påvirke dem?
Afhængigt af typen af restaurant eller bar du har visse fordele vil være mere umiddelbart indlysende end andre. Ovenpå, kan den metode, som en gæst erfaring er forbedret også ændre. Men generelt kan du forvente nogle eller alle af følgende:
Fjernbetjening udskrivning eller visning eller ordrer
Der er varierende grader af denne fordel, afhængigt af din ansøgning. I tabellen Service har du mulighed for at få ordre ind på serveren og umiddelbart udskrives på forskellige printere i køkkenet. Med nogle systemer kan du få op til 6 fjernprintere. Dette reducerer trin til køkkenet og eliminerer kravet til serveren for at selv gå ud i køkkenet til at levere billet.
I et miljø med hurtig Service kan du også bruge printere til at levere ordrer til køkkenet, men en endnu bedre løsning er en video system, køkken. Ordrerne komme til køkkenet endnu hurtigere som en vare er sendt til skærmen som næste punkt på dagsordenen er angivet. Med printere starter rækkefølgen ikke udskrivning indtil ordren er færdiggjort. Med en køkken video system elementer kan indstilles til at gå, når næste punkt på dagsordenen er indtastet, dermed fremskynde processen med levering endnu mere.
Barer kan nyde øget hastighed af service ved hjælp af fjernprintere. Med nogle systemer, vi kan endda bruge printeren ved siden af terminalen til at spare på udgifterne til en ekstra printer. Drikke ordrer kan printes på denne printer og drikkevarer kan være forberedt og venter på serveren, når de går.
For dine kunder betyder hurtigere service gladere kunder
Reduceret fejl i køkkenet
Udskrivning eller visning af ordrer til køkkenet er også mere præcis end håndskrevne billetter. Ikke længere vil du have hast skriblet noter til køkkenet, som er svære at læse, tidskrævende og fødestedet for gætte og eventuelle fejl.
I flersprogede situationer vil du blive glædeligt overrasket hvor hurtigt din køkkenpersonale vil lære at læse de billetter, der kommer ud af printeren.
Du vil også se hvordan det organiserede billetterne er og hvordan specialordrer og modificerede elementer skiller sig ud med enten 2-farvet udskrivning på billetter eller flere farvede elementer på skærmene.
For dine kunder, reduceret fejl betyder gladere kunder.
Kvaliteten af Service
I en tabel indstilling, eftersom serveren ikke skal gå ud i køkkenet til hånd levere den billet, de er i stand til at bruge denne tid til at forberede bløde drikkevarer og levere dem til tabellen hurtigere.
For hurtig servicehandlinger når kassen er gennem med én ordre kan de starte en anden. Ordrer er adskilt og er tildelt et bestemt nummer til hver. Dette nummer hjælper spore hele ordren og holde elementer sammen til præsentation til kunden.
Det ville være latterligt for en bartender at forlade baren for at tage en ordre til køkkenet i barer med et køkken. Dette ville reducere kundeservice. Nå, så ikke serverer mad til din bar kunder. Ved udskrivning ordrer på en ekstern printer er du bedre i stand til at tjene din bar kunder.
Bedre service betyder for dine kunder, gladere kunder.
On-Line kredit tilladelse
Nogle peger på salg systemer er i stand til at behandle kreditkorttransaktioner via en højhastigheds-internetforbindelse. Dette reducerer tilladelse ned til så lidt som 1-2 sekunder fra op til 30 sekunder for en opkaldsforbindelse.
På en standard kreditkort maskine, som de fleste kreditkortprocessorer kan hver godkendelse tage op til 30 sekunder. Hver knalde tager tid. Hver server venter i kø tilføjer op den samlede tid, det tager for at behandle et kreditkort til en kunde. Hvis du har 3 servere venter på det samme kreditkort terminal 1st serveren venter 30 sekunder, som 2nd serveren venter 60 sekunder og den fattige 3rd serveren venter 90 sekunder for at få deres godkendelse. Tilføj den tid det tager serveren til at gå tilbage til forhandlingsbordet og de fattige kunde har næsten havde en anden fødselsdag!
Hurtigere service betyder for dine kunder, gladere kunder.
Forarbejdning kreditkort på flere terminaler
Tage det forrige scenarie og tilføje flere terminaler. I vores branche anbefaler vi 3 servere per salgssted terminal. Derfor, hvis du har 3 server terminaler du kunne have så mange som 9 servere på gulvet på et tidspunkt. Hvis de alle forsøger at få adgang til det samme kreditkort terminal fra processoren kunne ventetiden være utåleligt for dine gæster.
Næsten hver restaurant punkt salg system tillader kreditkorttransaktioner til at blive scannet på hver terminal. Med de fleste behandling software kan du aflæse på hver terminal på samme tid og der er ingen yderligere ventetid. Hvis du forarbejdnings gennem en højhastighedsforbindelse kan hver terminal i netværket forvente en godkendelse i mindre end 2 sekunder.
Hurtigere service betyder for dine kunder, gladere kunder.
Professionelt udseende
DirecTouch Restaurant Point of Sale vil producere en professionel og pæn gæst check, billet eller kvittering til kunden. Emner vil være detaljeret med prissætning. Modifikatorer kan også printes til at vise klargøringsvejledning. Skatterne vil blive vist og brudt ud af type. Det samlede antal vises i fed skrift, således at der er ingen forvirring.
Du vil også kunne vise datoen for besøget, serveren, kasserer eller bartender, der tjente dem samt eventuelle marketing information du ønsker i sidehovedet og sidefoden af modtagelsen.
Dette vil assuradly være bedre end den modtagelse, vi får på vores lokale mexicansk restaurant, som er simpelthen regnemaskine bånd med ingen beskrivelse af de elementer, vi fik serveret.
For dine kunder er en tillidsfuld kunde en gladere kunde.
Kunden belønning eller kunde loyalitetsprogrammer
Med hyppige Diner moduler kan du belønne gentagne kunder gennem enten rabat på måltider, gratis mad eller nedsatte priser på bestemte elementer.
Disse belønninger er tjent et pointsystem eller på dollars brugt. Belønningen er god ud af deres næste besøg.
Bruge disse programmer til direkte markedsføring til dine kunder om tilbud, nye varer eller endda en invitation til at komme ind til en gratis/diskonteret måltid for deres jubilæum eller fødselsdag.
For din kunde er en belønnet kunde en gladere kunde.
Split kontrol
Der er mange gange, når kunden vil ikke fortælle den server, de vil revne kontrollerer indtil billetten er præsenteret. Har en nem metode til deling af disse kontroller er afgørende for kundernes tilfredshed. Hvis opgaven er svært vil derefter holdninger servere vise gennem til kunden. Så vil opgaven selv tage lang tid, virkelig påvirker kundens oplevelse.
Nogle, ikke alle punkt salgssted systemer har ekstremt hurtig og nem metode til deling af kontrol til enhver tid, billetten er åben. I et par enkle rører, kan ekstra billetter føjes til tabellen og varer flyttes til de rigtige pladser. Når du er færdig, vil systemet straks udskrive nye billetter for hver gæst.
Hvis serveren ringede den oprindelige ordre i separate sæder så er det endda hurtigere og nemmere at opdele rækkefølgen.
Hurtigere service betyder for dine kunder, gladere kunder.
Opdele elementer
Deling forretter bør fremmes af dine servere, selv hvis gæsterne ønsker at opdele omkostningerne indbyrdes. Dette vil skabe mersalg til restaurant i forøge den gæst erfaring.
Nogle, ikke alle punkt salgssted systemer kan nemt opdele en vares kostpris og opdeler omkostningerne blandt gæsterne, der delte varen. Hvis ikke alle gæsterne delt varen, så kun de gæster, der ønsker at dele omkostningerne bliver.
For dine kunder betyder nøjagtige priser gladere kunder.
Prissætning nøjagtighed
Håndskrevne billetter oprette fejl. Benytter en regnemaskine til at beregne billetter skaber fejl. For år er cash register sælgere har lært at gøre en gæst indskrive revision en af de bedste måder at sælge et kasseapparat i punkt salg system. Mennesker gør fejl. Salgssted systemer ikke.
Hvad med flere priser for samme vare? Har du kører en happy hour i din bar? Hvad med morgenfriske prissætning i restauranten? Hvordan kan du vide, at de servere og bartendere opkræver den korrekte pris? Din pointe på salg system vil sætte prisen af tidspunktet på dagen for dig. Din morgenfriske vil få deres rabatter.
Restaurant Landsforeningen bakker dette op med undersøgelser og dokumentation, der siger, at det gennemsnitlige tab på grund af menneskelige fejl på håndskrevne billetter og lommeregner tape er 2% af salget. Gøre math for din virksomhed med vores afkast på investering regneark. Jeg vil vædde de mister er enorme, hvis du bruger håndskrevne kontrol eller regnemaskiner til at beregne gæst kontrol.
For dine kunder betyder nøjagtige priser gladere kunder.
86 vare funktion
Næsten alle restauranter køre nogle form af dagens ret eller har varer med en begrænset holdbarhed. Tabel tjenesteprogrammer har nogle gange frokost eller middag tilbud, som er tilføjet kun for den pågældende dag. Deli operationer har undertiden et begrænset antal brød rådighed af stil. Funktionen 86 element vil tælle ned disse typer af elementer, indtil du er udsolgt.
Inden du kører ud af en vare terminalen vil vise en numerisk display på knappen lade serveren, kasserer eller bartender præcis, hvor tilbage mange af varen. Når varen er udsolgt, det vil så vise et symbol for varen knappen og forhindre, at varen bliver ringet.
Gæster, der ønsker en daglig speciel, thats ud får mulighed for øjeblikkeligt at bestille noget andet i stedet for at bestille varen og derefter at blive skuffet over at det ikke er tilgængelig.
For dine kunder er en tilfreds kunde en gladere kunde.
Hurtigere service, bedre service, kunden belønninger, nøjagtig ordrer, færre fejl og tilfredse kunder er alle fordele nydes af dine kunder blot ved at du investerer i et punkt af salg system.
Faktum er, at investeringen er dit at gøre. De økonomiske fordele er jeres kan nyde fra dit investeringsafkast. Men du nødt til sharet tilfredshed med dine kunder og gæster.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *