Web Coach Tip: Hvordan til at trykke på lokale markeder ved hjælp af de gule sider ud over din hjemmeside.

Copyright 2006 TheWebCoach.net

Denne uge jeg tilføjer de sidste hånd på min gule sider (YP) ad. Lad mig dele min erfaring i denne proces med 12 tips til dig at bruge.

#1 følger ikke råd af YP salgsrepræsentant om hvad der skal sættes i din annonce. Den salgsmedarbejder er ikke et salg tekstforfatter! Deres provision-baserede Hovedformålet er sælger du annonceplads, ikke din bundlinje. I begyndelsen sagde min rep “alle de andre web udvikling selskaber har disse funktioner, der er anført i deres annonce, bør du også.” Jeg er sikker på at mine klienter i det sydlige Stillehav hørt min mund ramte gulvet! En af de vigtigste aspekter af YP reklame er at kunne at stå ud fra din konkurrence. Så jeg høfligt takkede ham for hans forslag: men jeg skriver min egen annonce mister!

#2 Køb den største annonceplads du har råd til. Size Matters! Alle web folkene i min YP register har købt 1 X 1 tommer blok med én farve for 79 dollars om måneden. KEDELIGT! Jeg kan fortælle straks, at disse web folk har meget lidt marketing følelse. Det er fint med mig, fordi min dollar-bill-størrelse ad er 6 gange større, og kun $207 om måneden. Sørg for at spørge om annonce tilbud; Det er hvad jeg gjorde og fik en kæmpe annonce. (mine var en $500 ad, men gennem incitamenter kunne jeg få det ned til $207) Fordelen ved en større annonce er placering på siden. Den største annonce får normalt placeret på de øverste ydre hjørne af siden, ikke fast i nærheden af krølle eller midten af bogen hvor statistik har bevist en lavere svarprocent.

#3 overskriften. Dette er afgørende! Din overskrift skal være ekstraordinære. Mennesker scanne YP ligesom en avis, så din overskrift hellere være en god en. Husk folkens Skan annoncer spørger sig selv, “Hvad er det for mig?” Husk; FORDELE ikke funktioner af dine tjenester og dine unikke Selling holdning. 5 elementer af en USP er: pris, produkt, proces, Service og markedsføring. Din har at være forskellige, bedre og mere tiltrækkende end alle de andre.

#4 har altid, altid, altid en garanti. En generel garanti er ok, men en personlig garanti betyder en masse mere. Dvs. Hvis din ikke tilfreds eller anden grund, vil vi igen gøre vores arbejde og hvis du stadig er ikke tilfreds-jeg vil refundere 100% af deres penge tilbage.

#5 udtalelser, Hej? Et alvorligt underudnyttet stykke af markedsføring. Intet sælger dine services bedre end et vidnesbyrd fra en tilfreds kunde.

#6 tilbuddet! Kill’em med venlighed! At være venlig eller ‘pæn’ Blødgør hårdt sælge aspekt af din annonce. Min annonce har to tilbud: efter mit telefonnummer, der siger “Gratis venlig rådgivning”. Og den anden er en værdifuld vare for min nichemarked… “Gratis download – QuickStart Web projektmappe”. Disse to tilbyder dækning folk, der ikke har internetadgang, og dem, der gør, så folk kan nå mig let.

#7 har altid et lokalt telefonnummer. Undersøgelser har vist, at mennesker til den lokale telefonnummer trækkes mere end en afgiftsfri notering. Hvis du ønsker at få high-tech kan du også have en vejafgift gratis nummer til en særlig indspillet “oplysninger linje”. Dette gør to ting. Ukrudt ud af den forkerte type af kunden og giver perspektiver du ønsker at gøre forretninger med mere info om dine tjenester. Dette hjælper bekvemt, forkorte din salgscyklus. Ved at lytte til den registrerede opkald, er kunden klar til at ansætte dig på det tidspunkt, de endelig tale med dig. (få virkelig snu i begyndelsen af beskeden og sige “stay tuned for et særligt tilbud i slutningen af denne besked” Dette sikrer de lytte til hele meddelelsen og du kan tilbyde, siger $20 off eller whatever.)

#8 fotos og grafik. Undersøgelser viser, at annoncer med fotos gøre det bedre end dem der ikke gør. Bare sørg for det foto, du bruger er relevante for din tjeneste. Eller bruge dit billede ved siden af din garanti.

#9 OPFORDRING TIL HANDLING! Fortælle folk, hvad de skal gøre. “Ring nu for at planlægge en aftale”, “Ring nu for en gratis coaching session”, “ring i dag og vi vil rense dit tæppe i morgen”

#10. Bygge værdi og troværdighed. Det overordnede budskab i din annonce skal fremkalde et direkte svar fra læseren. Opbygning af værdi og troværdighed vil næsten altid sikre en reaktion.

#11 Angiv ikke dine gebyrer. Uanset hvad du gør, en liste over ikke din pris eller gebyrer i annoncen og gør du ser billige. Hvorfor? Fordi det rabatter værdien af din service. Så får du opkald fra folk, der ikke forstår den sande værdi af, hvad du gør spørger “Hvad har du oplader?” Ved at læse annoncen annonce værdi redet, er folk mere villige til at betale, hvad du er værd. For ikke at nævne folk, der ikke ønsker den billigste fyr derude og er villige til at betale højere priser for kvalitet. (Hurtig historie: Jeg var meget gravid – i sommer-min centrale klimaanlæg gik ud – jeg ringede den flotteste annonce på de gule sider på 7 pm-fyr fast min luft inden for 2 timer og kun opkrævet mig $67. Jeg ville have med glæde betalt $567-jeg ønskede kvalitet og service – lige nu – og var ligeglad med hvad det koster!)

#12 sæt ikke dit navn eller logo på toppen af din annonce. Heller ikke bør være større i størrelse end overskriften. Hvis din overskrift kommandoer opmærksomhed, vil læseren fange en lup for at finde virksomhedsnavnet på din og kontakt info, hvis de skal.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *